GRUNNET SOMMERSTENGT PÅ VÅRT LAGER VIL DET IKKE VÆRE MULIG Å HENTE ELLER FÅ TILSENDT VARER I UKE 31. VARER SOM BESTILLES I DETTE TIDSROMMET VIL SENDES FØRSTE TIRSDAG ETTER AT VI ÅPNER IGJEN.

 

 

Produkter og priser

Produktinformasjon

Informasjon om det enkelte produkt finner du ved å klikke på produktet. Informasjon om størrelser, vedlikehold og oppbevaring finnes under "Om våre hengekøyer"

Priser 

Alle priser er i norske kroner og vises inklusive merverdiavgift på 25%. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet, som utgifter til porto, frakt m.m. 

Forbehold 

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel! 

 

Leveringsbetingelser

Leveranse 

Vanligvis vil varene sendes fra oss 2-5 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare vil vi kontakte deg via e-post.

Frakt 

Vi sender varene med Postens servicepakke eller Tollpost Mypack. Kostnader forbundet med frakt kommet i tillegg til kjøpsprisen og vil variere ut ifra vekt og størrelse på pakken, samt hvor den skal sendes. Kostnaden vil du kunne se før du betaler.

Betaling 

Betaling skjer i kassen i vår nettbutikk. Hvis ønskelig kan det sendes faktura, som må betales før varen sendes.

Personopplysninger 

Amajo AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Kortinformasjon 

Når du handler hos Amajo AS blir betalingen behandlet av Nets, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.  

 

Retur og angrerett

Avbestilling 

Dersom du ønsker å avbestille varene ber vi deg sende en e-post til lager@amajo.no eller ringer oss omgående på 67074340. Du fyller også ut angrefristskjemaet under.

Reklamasjon 

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen 8 dager etter mottatt forsendelse, gi Amajo skriftlig melding (e-post, telefaks eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Amajo AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven). 

Angrerett 

I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Skjema kan bestilles fra oss om du mangler dette. Se under.

 

Bestill angrerettskjema

  • Du må sende varene i retur innen 14 dager etter at du har mottatt dem, og angrefristskjemaet må være med i pakken.
  • Skjemaet lå i pakken når du mottok den, men har du mistet dette, kan du be om et nytt. Bruk kontaktskjemaet.
  • Send meldingen der du oppgir navn, ordrenummer og hva du ønsker å returnere, så sender vi et skjema til deg på e-post.
  • Du må selv betale kostnaden for returen, og varen skal være ubrukt og i original innpakning.
Din melding er sendt
En feil oppstod, meldingen ble ikke sendt.

Amajo AS

Foretaksinformasjon 

Org.nr.: MVA 951 574 775

Amajo AS

Kontaktdetaljer:

Hellinga 16D, 1481 Hagan

Tlf.: 67074340 E-post: firmapost[at]amajo.no